شیشه مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و مکان هاب عمومی از بهترین مکان‌ها برای تبلیغ کالا و یا معرفی برند شما هستند. تجارت شما در هر زمینه‌ای که باشد می‌توانید آن را روی شیشه مغازه‌ها نمایش داده و به مشتریانتان بشناسانید. چاپ استیکر روی شیشه مغازه امکان دیده شدن را به شما می‌دهد و علاوه براین که جنبه تزئینی داشته، روش تبلیغی بسیار موثری نیز هست.

برای چاپ استیکر روی شیشه مغازه از انواع چاپ وینیل (مات، براق و شیشه‌ای)، برش روزرنگ و چاپ مش می‌توان استفاده کرد. متریال‌های نامبرده مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی چون نور، رطوبت و گردوخاک دارند. همچنین به دلیل ضدآب بودن آنها، این امکان به شما داده می‌شود که هر وقت بخواهید شیشه ویترین فروشگاه خود را بشویید. عمر این استیکرها بر روی شیشه بالا بوده و بسته به میزان تابش نور خورشید، گاها تا ۵ سال دوام دارد.

هر کدام از انواع چاپ که در بالا گفته شد،‌ ویژگی منحصربه‌فردی دارد، که بسته به نیاز شما از آن استفاده می‌گردد. (گفتنی است که جنس شبرنگ (چاپ شبرنگ) که به اشتباه به جای روزرنگ برای چاپ استیکر روی شیشه مصطلح شده، کاربردش در مکان‌هایی است که نور کافی در آنجا وجود ندارد و نه بر روی شیشه.
شما می‌توانید برای افزایش مقاومت و ماندگاری استیکر چاپی بر روی شیشه، از چاپ لمینیت سرد (لمینیت‌کشی) استفاده کنید.
از جمله استیکرهایی که می‌توان بر روی شیشه مغازه نصب و به نمایش گذاشت، می‌توان به استیکر مرتبط با تبلیغ برندها،‌ افتتاحیه فروشگاه‌ها، حراج‌ها، فروش ویژه‌ها، ایام نوروز و کریسمس، تبلیغ محصولات جدید از قبیل محصولات آرایشی و بهداشتی در داروخانه‌ها و…بر روی انواع متریال‌های فوق اشاره کرد.


علاوه بر کیفیت و تنوع متریال‌های چاپی، مورد دیگری که شما برای چاپ استیکر روی شیشه مغازه‌ باید به آن توجه کنید. برش استیکر چاپی موردنظرتان است. به عبارتی ظرافت و دقت در برش سفارش شما بوده، که به شیشه فروشگاه‌ جلوه بصری دوچندان می‌بخشد.

خدماتی که برای شرکت دنت انجام داده شده است:

1-نصب سایه بان
2-استیکر بر روی ماشین های پخش
3-استیکر بر روی شیشه مغازه ها
4-لایت باکس های تبلیغاتی

استیکر تبلیغاتی

شیشه مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها و رستوران‌ها از بهترین مکان‌ها برای تبلیغ کالا و یا معرفی برند شما هستند. تجارت شما در هر زمینه‌ای که باشد می‌توانید آن را روی شیشه مغازه‌ها نمایش داده و به مشتریانتان بشناسانید.

  • مدیریت اجرایی:

    سپیده آزاد